keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Keskiviikko



Sisko kävi tänään moikkaamassa mua ja pikkuneitiä, joten mulla oli hyvä syy leipoa mustikkapiirakkaa. Mustikkapiirakka on varmaan helpoin leivos ikinä, ja ainekset löytyy varmasti jokaisen kodista.
Pakko muuten hehkuttaa mun uusinta kirppari löytöä. Ostin nuo kuvassa näkyvät pöytätabletit nettikirpparilta - kahdella eurolla!

Kerroin aikaisemmin, että mun oli tarkoitus aloittaa työt tällä viikolla, vaan eipäs mennyt taaskaan niinkuin oltiin suunniteltu. Lääkärisetä oli sitä mieltä ettei tämän minun polven kanssa vielä mitään töitä tehdä, joten olen koko tämän viikon sairaslomalla. Huomenna on aika ortopedille, ja rukoilen ettei hän löytäisi mitään vakavaa polvesta. Toivottavasti tämä polvi parantuisi nopeasti, koska vaikka mielelläni olen kotona miehen ja neidin kanssa niin kyllä mua hävetti viedä saikkulappu töihin heti kesäloman päätyttyä. Mua on muutenkin aina hävettänyt olla sairaslomalla (en todellakaan tiedä miksi) ja se ilmoittaminen pomolle on joka kerta yhtä kamalaa.

Nyt aijon ottaa ison palan mustikkapiirakkaa ja jatkaa Uusi päivän katselua. Aloitin eilen ihan ensimmäisestä jaksosta ja ai että mä tykkään siitä sarjasta! Ihanan leppoisa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti