maanantai 31. heinäkuuta 2017

Paluu arkeen

Paluu arkeen koitti. Miehellä loppui loma ja mun kokoaika-työt vaihtuu osa-aikaiseen. Huomenna siirrytään jo elokuun puolelle, ja tämä kesä on ollut mulle jotenkin mitäänsanomaton ja tuntuu siltä etten ole tehnyt paljon mitään. Avoimin sekä ihan hyvillä mielin otan siis vastaan tulevan syksyn, vaikka töihin paluu oikeaan työpaikkaani jännittääkin hirmuisesti!

Elokuussa meillä (tai enimmäkseen mulla) on kivoja suunnitelmia työn ohelle. On kaveireiden synttäreitä, amatööri jalkapalloturnaus, Kaija Koon keikka. Niin ja neidin 1v synttäritäkin pitää alkaa suunnittelemaan kunnolla. Jotain pientä olen jo kylläkin tehnyt, mm. ostanut ilmapallot ja päättänyt suurimman osan tarjoilusta, mutta vielä pitäisi kutsut lähettää (tyylikkäät facebook ja whatsapp kutsut :D). 
Outoa ajatella että meidän neiti täyttää kohta vuoden, aika on mennyt niin nopeasti. Viime viikolla hän otti ensimmäiset askeleet ilman tukea, kohta hän siis jo kävelee. Alku-aika oli ihanaa, mutta kyllä mä tykkään tästä ajasta vähintäänkin yhtä paljon. Milasta on paljon enemmän seuraa ja hän ymmärtääkin jo tiettyjä asioita.

Kaikkien juhlien ja hauskanpidon ohella pitäisi myös laittaa ruokavalio takaisin ruotuun. Koska polveni vieläkin reistailee ja liikunta on kielletty on mun vähän katsottava mitä suuhuni laitan.
Tästä tämä taas lähtee, uusi ajanjakso elämässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti