torstai 20. heinäkuuta 2017

Viikko (melkein) pulkassa!

Moikkamoi! Ensimmäinen työviikko pulkassa (tai no menenhän mä sunnuntaina töihin) ja olen positiivisesti yllättynyt! Työpäivät ovat olleet kivoja ja menneet tosi nopeasti. Olen jaksanut puuhailla kotona ja neidin kanssa ennen ja jälkeen työpäivien. Nyt tosin olen aaaaivan loppu ja meinasinkin nukahtaa tänään matkalla kauppaan.
Ensiviikolla mulla on vielä viiden päivän työviikko kun mies lomailee, jonka jälkeen työt vähenee mun osalta.

Huomenna on jälleen perjantai, ja mietinkin pitäisikö mun sen kunniaksi leipoa jotakin, vaikka valkosuklaamutakakku? Viimeksi se onnistui niin täydellisesti! Hirveä makeanhimo pukkaa päälle väsymyksen takia!

Viikonlopulle ei ole kummoisempia suunnitelmia. Käydään miehen äidin luona ja löhöillään varmaan suurin osa viikonlopusta kotona, ellen sitten saa jotain yllättävää energiaboostia jostain ja päätä lähteä jonnekkin. Sen näkee sitten.
Mä sain sopivasti viikonloppu siivouksen tehtyä tänään töiden jälkeen, joten sekin urakka on hoidettu alta pois, jess! Nyt voi siis vaan nauttia!

Nyt ei löytynyt menneiltä päiviltä muuta kuvaa kun tämä, joten menkööt. Pirteänä lähdössä aamuvuoroon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti