lauantai 5. elokuuta 2017

Kysymyksiä kysymysten perään


Neiti nukkuu, sinkkuelämää pyörii telkkarista, kynttilät palaa ja mulla on suklaata. Ainoa mikä multa puuttuu on mun ihana mies. Hän painaa taas töitä yömyöhään. Tämä meidän uusi arki alkoi vasta vähän aikaa sitten ja silti mulla on nyt jo ikävä meidän yhteistä aikaa.

Istuin tänään illalla pitkän tovin meidän parvekkeella miettien tulevaisuutta. Tiedän, että ei pitäisi murehtia liikaa tulevaa, mutta mitä jos ei suunnitelmat menekkään niin kuin olen toivonut? Mitä mä sitten teen? Jatkan töitä samalla työpaikalla ja toivon että joskus pääsen opiskelemaan? Jos pääsen opiskelemaan, riittääkö meillä rahat? Jos nyt alan opiskelemaan saadaanko ikinä oma asunto ostettua? Niin monta kysymystä pyörii päässä ja vastauksia tulen saamaan vasta kuukausien päästä. No, ei auta muu kuin toivoa parasta, pelätä pahinta ja tehdä kaikkensa unelmiensa eteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti