perjantai 4. elokuuta 2017

Työt pulkassa = tervetuloa viikonloppu!

Tällä viikolla palasin takaisin omaan oikeaan työpaikkaani. Kivaa on ollut, ja vaikka sinne on vuoden aikana tullut monta uutta kasvoa tunsin oloni enemmän kun tervetulleeksi takaisin joukkoon! Tunnen myös miten itsevarmuus alkaa taas palaamaan töitten myötä. Asiakkaat sekä työtoverit ovat tyytyväisiä ja iloisia työpanoksestani, jee!

Asia mikä mua kuitenkin harmittaa on se, että (ainakin tällä viikolla) olen mennyt työvuoroon jossa meneekin melkein koko päivä. Lähden kotoa hieman kymmenen jälkeen ja kotona olen taas puoli kahdeksalta, mikä taas tarkoittaa sitä että yhteinen aika neidin kanssa on jäänyt erittäin vähäiseksi. Kyllähän mä tiesin että näin tulee käymään silloin kun teen juuri näitä kyseisiä työvuoroja, mutta kyllä se silti pistää harmittamaan. Tervetuloa arki!
Ei vaiskaan, onneksi meillä on kuitenkin viisi yhteistä päivää viikossa jolloin saadaan nauttia yhteisestä ajasta. On tämä kyllä huippu juttu ja olen erittäin kiitollinen että saan yhdistettyä ihanaa kotiäidin arkea sekä työssäkäyvän äidin arkea, winwin!

Nyt kun on tehnyt töitä tuntuu viikonloppukin niin paljon enemmän "ansaitulta" (jos näin siis saa sanoa). Viikonlopulle meillä ei ole muita suunnitelmia kun nähdä vähän kavereita ja ehkä käydä mummolassa. Mennään siis aika rennolla meiningillä, ihanaa! Hyvää viikonloppua 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti